Spread the love

Hi guys! I hope you’re planning an amazing Saturday! But…do you have something to do this Sunday evening? Can I suggest you to join a great event in Palermo, Sicily? My new “blog – friend” La Pinta is organizing a fashion and beauty event for tomorrow in Palermo, the wonderful city where I study at University. This will be a step of an italian tour that will choose between beautiful, charming and elegant girls, the next italian beauty queen. The finalists will get in an MSC cruise ship where the winner will be elected by a qualified jury. The date La Pinta is organizing will take place in the “Sea Room” club in Palermo this Sunday, July the 21st, since 8 in the evening. It will start with a rich aperitif (on reservation), then the beauty pageant will take place and finally the disco – party will continue until the dead of night.

I had the honour to talk with La Pinta, and I could feel the passion, diligence and enthusiasm she puts in her work, and with this premises I think this event will be great, and full of fashion, passion and beauty. I’m so sorry I can’t be there because I am in Naples until July the 25th, but I will give her all my virtual support and I wish her good luck for her work.

Don’t miss it, if you have the chance!

Ciao ragazzi! Spero che stiate organizzando un fantastico sabato sera! Ma…avete qualcosa da fare questa domenica? Posso suggerirvi di partecipare ad uno splendido evento a Palermo? La mia nuova “amica – di – blog” La Pinta (visitate il suo blog: http://lapintablog.blogspot.it/) sta organizzando un evento di moda e bellezza domani a Palermo, la bellissima città in cui frequento l’Università. Si tratta di una tappa di tour in tutta Italia che sceglierà tra ragazze bellissime, affascinanti ed eleganti la nuova reginetta di bellezza italiana. Le finaliste saliranno su una nave da crociera MSC dove la vincitrice verrà eletta da una giuria qualificata. L’appuntamento che La Pinta sta organizzando avrà luogo al club “Sea Room” di Palermo questa domenica 21 luglio, dalle ore 20.00. Si comincerà con una ricca apericena (su prenotazione), quindi comincerà il concorso di bellezza e infine la festa in discoteca che durerà fino a tarda notte.

ho avuto l’onore di parlare con La Pinta, e ho percepito la passione, l’impegno e l’entusiasmo che mette nel suo lavoro, e con queste premesse penso che l’evento sarà grandioso, ricco di moda, passione e bellezza. Sono molto dispiaciuta di non poter partecipare (e ringrazio La Pinta per l’invito) perchè mi tratterrò a Napoli fino al 25, ma le voglio dare il mio supporto virtuale e augurarle buona fortuna per il suo lavoro.

Non mancate!