Pieffe Models: Valeria Siciliano

12:54:00 Giovanna Errore 0 Comments


Hi all! 
You know, since I was a child my first passion was writing. I am attracted by stories and I like to put them on paper and share them with other people. In the last days I knew a man, Fabio Palermo, who has recently founded a fashion management agency: the Pieffe Model Management in Milan. The agency is already successfull and works a lot in the fashion capital. It manages models, hostess, stewards, and other professional figures in the fashion and show field. I got interested in some of the agency's girls so I'm here to tell their stories, their dreams, their ambitions. Today the protagonist is Valeria Siciliano.
She is a 19-year-old girl from Milan, very beautiful of course but also clever and passionate. Her greatest passions are foreign languages (just the same as me! :D) she studied in the high school. She also loves fashion, especially photoshootings. In fact she is very very spontaneous and comfortable in front of the camera, although she has walked on the runway too. But she is so practical and down to earth that can take it as a nice game, knowing that it is going to finish at some point. She told me she is very happy when someone calls her to work, but doesn't make a drama when someone doesn't. In her future she wants to travel around the world, and especially visit Spain.
And above all, she thinks SUCCESS is what you manage to achieve with your own work, sacrifice and study, so she is against all forms of intercession or tease against colligues. 
Here are some shoots of Valeria, I hope you'll enjoy her beauty and personality! :)

Ciao a tutti!
Sapete, da quando ero piccola la mia più grande passione è stata scrivere. Sono attratta dalle storie, mi piace scegliere una ad una le parole giuste per mettere su carta e condividerle con gli altri. Ho conosciuto un ragazzo, Fabio Palermo, che ha fondato di recente un'agenzia di fashion management a Milano. L'agenzia ha già molto successo e lavora parecchio nella capitale della moda. Si occupa di modelle e modelli, hostess e steward e altre figure professionali nel campo della moda e dello spettacolo. Mi hanno incuriosita alcune ragazze dell'agenzia ed eccomi qui a raccontarvi le loro storie, i loro sogni e le loro aspirazioni. La protagonista di oggi è Valeria Siciliano
E' una diciannovenne di Milano, ovviamente molto bella ma anche intelligente ed appassionata. La sua più grande passione sono le lingue straniere (proprio come me! :D) che ha studiato al liceo. Ama molto anche la moda, e soprattutto realizzare shooting fotografici. Infatti è molto spontanea e a suo agio di fronte all'obiettivo, ve ne potete accorgere dalle foto qui sotto. Ha anche avuto esperienze di sfilate in passerella. Ma ha un atteggiamento pratico e i piedi ben saldi per terra, prende la moda come un gioco divertente, con la consapevolezza che un giorno finirà perché si tratta di un mondo in continuo mutamento. Mi ha detto infatti che è molto felice quando viene chiamata per lavorare, ma se non succede non ne fa certo un dramma! Nel suo futuro sogna di girare il mondo e in particolare di visitare la Spagna. 
Ma soprattutto, crede che il SUCCESSO sia quello che riesci a raggiungere con il tuo lavoro, il tuo sacrificio e i tuoi studi e lotta contro ogni forma di raccomandazione o di sgambetto tra colleghe.
Bene, ecco qualche foto di Valeria, spero che ne apprezzerete la bellezza e la personalità! :)







Ecco tutti i contatti di Fabio Palermo, e la Pieffe Model Management:


Hi all!  You know, since I was a child my first passion was writing. I am attracted by storie...

0 commenti: