Biro Creations!

12:48:00 Giovanna Errore 2 Comments


Hello sweeties, how are you?
I'm taking a rest from my high school traineeship, since yesterday I took a plane to Venice with my luggage full of warm sweaters and wonderful new I hope I'll tell you soon! Well, here is a little less cold than I tought, so I want to reassure friends and relatives. I'm not going to die frozen (maybe...).
I'll tell you about I strong, passionate girl in love: Renata Biro, the mind and heart behind Biro Creations. Her jewels hit me for their ethnic touch, and the particular materials and techniques she uses. She had a passion for jewels and handmade since she was young, and now uses it to help her family in a hard crisis period! What I love of this girl is her determination in defending her dreams and her bouyfriendìs ones (he is a talented gothic novels' writer). Have a look at her braceletes, rings, earrings, created with the peyote techinque, swarovski and jasper beads, copper and a lot of love and passion!
Here are some pictures, visit her facebook page and website, and don't forget about her for Christmas gifts! :)

Ciao dolcezze, come state?
Io mi sto godendo un po' di riposo dal mio tirocinio al liceo, infatti ieri ho preso un aereo per Venezia con il trolley pieno di maglioncini pesanti e belle notizie che spero di rivelarvi al più presto! Beh, c'è un po' meno freddo di quanto pensassi, quindi vorrei tranquillizzare parenti e amici: non morirò congelata (forse....).
Vi racconto oggi di una ragazza forte, appassionata ed innamorata: Renata Biro, mente e cuore di Biro Creazioni. I suoi gioielli mi hanno colpita per quel tocco etnico e i materiali e le tecniche particolari che usa. Ha una grande passione per i gioielli e per l'handmade da quando era piccola, e adesso la usa per aiutare la sua famiglia in un periodo certamente non roseo! Ciò che mi piace di questa ragazza è la sua determinazione nel difendere i suoi sogni e quelli del suo fidanzato (che è un talentuoso scrittore di romanzi gotici). Date un'occhiata ai suoi bracciali, anelli, orecchini, realizzati con la tecnica peyote, con elementi in diaspro, rame e swarovski, e tanto amore e passione!
Ecco alcune foto, visitate la sua pagina facebook e il sito web, e non vi scordate di lei per i vostri pensierini di Natale!
:)










Hello sweeties, how are you? I'm taking a rest from my high school traineeship, since yester...

2 commenti: