Non-conventional bags

11:02:00 Giovanna Errore 2 Comments




Ok, I know I have a problem with my obsession for bags! But I couldn't help falling in love with these shots inspired by Japanese geishas, Frida Khalo and "The Italian Boy". 
They are the masterpieces of a brand based in Panama, Butterfly Villa. The thing I appreciated most is the use of particular materials, most of all pvc and denim but also fabric and eco-leather. I love their ability to transform these "poor" materials into modern, elegant and classy handbags! For their touch of originality and glamour mood, they are one of the important brands to join the Panama Fashion Week on October the 12th. If you have the chance to be there, I suggest you to have a look ;) 
So what else can I say? I'll let the images speak for me! 
Enjoy these wonders, and search them on facebook and instagram ;D 


Ok, ammetto di avere qualche problema con la mia ossessione per le borse. Ma come potevo non innamorarmi di questi scatti ispirati alle geishe giapponesi, a Frida Khalo e a "The Italian Boy"? 
Questi sono i capolavori di un brand di Panama, Butterfly Villa. La cosa che ho apprezzato di più è l'uso di materiali particolari, soprattutto pvc e denim ma anche stoffa ed eco-pelle. Amo la loro abilità di trasformare questi materiali "poveri" in handbag moderne, eleganti e di classe! Per il loro tocco di originalità e il loro mood glamour. sono uno degli importanti brand che partecipano alla Fashion week di Panama il 12 ottobre. Se avete la possibilità di trovarvi lì, non posso che consigliarvi di fare un salto ;) 
Che altro posso dire? Lascerò che siano le immagini a parlare per me!
Godetevi queste meraviglie, e cercatele su facebook e instagram ;D 











Ok, I know I have a problem with my obsession for bags! But I couldn't help falling i...

2 commenti: