Recycling is the way!

13:23:00 Giovanna Errore 0 Comments


Hi! :)
Today I want to give you a smart and very lowcost fashion tip. In this season we have seen a lot of crop tops of all brands and griffes. So why don't we use tops that became too short for us as crop tops? I'll show you three examples of what I did with t-shirts and tops I have since I was younger. They are suitable with this year and this season trend: lace and flowers! And I love flower power  Here's also an example of how I used one of them some days ago: with an H&M flowered skirt, a Carpisa envelope bag, a bangle and earrings that were my friend's presents for my last year birthday, a bracelet and a ring my sister gave me, and a cocktail ring bought on the street in my hometown.
Sorry for the bad quality of my pictures, my boyfriend just got a new reflex for his birthday so I'll have better photos from now on! ;)
I hope you'll appreciate and use this tip...happy recycling! :D


Ciao! :) 
Oggi voglio darvi un consiglio fashion furbo e molto lowcost. In questa stagione abbiamo visto tantissimi crop top di tutte le marche e griffe. Quindi perchè non usare dei top che non ci vengono più come crop top (cioè, appunto, top corti che scoprono la pancia)? Vi mostro tre esempi di cosa ho fatto con magliettine e top che ho da quando ero più piccola. Sono adatti alle tendenze di quest'anno e di questa stagione: pizzo e fiori! E io amo il flower power :) Ecco anche un esempio di come ne usato uno qualche giorno fa: con una gonnellina a fiori di H&M, una pochette a busta di Carpisa, un bangle e orecchini che mi ha regalato un'amica per il mio compleanno lo scorso anno, e un anello da cocktail comprato alle bancarelle nella mia città.
vi chiedo scusa per la cattiva qualità delle mie immagini, il mio fidanzato ha appena ricevuto una reflex nuova per il suo compleanno quindi da ora in poi avrò foto migliori :)
Spero che apprezzerete e utilizzerete questi consigli...buon riciclo a tutti! :D


Hi! :) Today I want to give you a smart and very lowcost fashion tip. In this season we have s...

0 commenti: